Friday 1 November 2013

Medela Harmony Manual Breastpump Murah

Harga pasaran: RM200++
Harga saya: Semestinya jauh lebih murah ;)

Inilah breastpump yang menjadi pilihan saya.

Medela Harmony Manual Breastpump

Sangat selesa dan mudah digunakan.

Setelah survey dibuat pada suatu masa dahulu, saya memilih untuk menggunakan jenama ini berbanding jenama lain. Jenama ini adalah yg paling top. Kebanyakan hospital juga menggunakan brand ini. Kakak saya juga memilih yang sama. Memang pilihan tepat! :)

Oleh itu, saya buka untuk preorder sekarang.

Jenama Medela sahaja.

Nak yang jenis letrik pun boleh. Sila google untuk maklumat lanjut ye sebab saya hanya expert tentang medela harmony sahaja.

Tetapi percayalah, anda tidak akan mendapat harga semurah jika anda preorder di KedaiSuriRumah ini ye.

Direct pos dari US!! :)

SMS 0137747913 utk PREORDER sahaja :)


No comments:

Post a Comment